آموزش کار با صرافی کوینکس با زبان ساده -ایران ارز دیجیتال

علاوه بر این ویژگی، صرافی کوینکس دارای رابط کاربری آسان و راحتی میباشد و همچنین کارمزد کمی از کاربران خود در هنگام معاملات دریافت میکند. حتی این صرافی خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه میدهد. کاربران این امکان را خواهند داشت که ویژگیهای خود را با گزینه «سفارشی کردن چهره خود» تغییر دهند و یک آواتار سهبعدی شخصی ایجاد کنند. کادر چهارم مختص به وارد کردن (آدرس برداشت) است. 4. آدرس ایمیل خود را وارد کنید، کد ارجاع (اختیاری) را وارد کنید، شرایط خدمات را بخوانید و با آن موافقت کنید، برای تأیید آدرس ایمیل خود بر روی “ثبت نام” کلیک کنید. تفاوت معاملات فیوچرز با اسپات این است که در آن فرد حتی زمانی که روند بازار نزولی باشد نیز سود خواهد کرد. برای معاملات انجام شده به میزان 0.1 درصد کارمزد از طرف صرافی دریافت می شود. هزینه معاملات در این صرافی بسیار شفاف است.

ViaWallet یکی از محصولاتی است که توسط صرافی کوینکس برای ارائه یک سیستم داخلی برای تمام نیازهای کاربر عرضه شده صرافی coinex است. قبل از استفاده از معاملات فیوچرز این نکه را بیان می کنیم که این معامله پر ریسک بوده و اگر آموزش های لازم را ندیده اید از فیوچرز کوینکس استفاده نکنید. در این مطلب از سری مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، به آموزش ترید فیوچرز در صرافی کوینکس و مسائل پیرامون آن، مانند نحوه گذاشتن حد سود و حد ضرر در فیوچرز کوینکس، آموزش معاملات لانگ و شورت در کوینکس فارسی میپردازیم. در این بخش شما میتوانید تنظیمات مربوط به مدیریت اکانت های کوینکس خود، زبان نرم افزار، حالت شب، ارز مورد استفاده در نرم افزار، گزینه ای مربوط به پرداخت کارمزد ها با توکن های CET، تنظیم الارم برای ترید هایتان و در آخر ورژن مورد استفاده از نرم افزار و اطلاعات بیشتر قرار داده شده است. کوینکس ویژگیهای مهمی دارد که منجر شده است تا نسبت به دیگر صرافیها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حال اگر می خواهید در لحظه خرید کنید و وقت کافی برای بررسی ندارید گزینه Market را بزنید تا ارز مورد نظر را با منسب ترین قیمت بازار برایتان بخرد. در این قسمت آموزش خرید ارز از کوینکس را برایتان قرار داده ایم. معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس کاملا شبیه انجام معاملات فیوچرز در ویندوز و آنچه که آموزش داده ایم می باشد. بقیه مراحل مانند همان پاراگراف آموزش فیوچرز کوینکس می باشد. عوامل مختلفی مانند حجم معاملات روزانه، تعداد زیاد توکنهای لیست شده در این صرافی و از همه مهمتر، تحریم نبودن ایران در صرافی کوینکس، این صرافی را تبدیل به یکی از محبوبترین صرافیها نزد ایرانیان کرده است. با استفاده از تب exchange می توانید معاملات بازار جهانی را مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید و فروش ارز بپردازید.در شکل زیر قیمت و بازار تبدیل تتر به بیت کوین را ببینید.

امکان استفاده از انواع کارت های بانکی جهانی، برای خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید. ViaWallet یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است که با رابطی مشابه با صرافی کوینکس ساخته شده و با برخی از بالاترین استانداردهای ایمنی، مهندسی شده است. آدرس نمایان شده برای شما را در قسمت برداشت از کیف پول خود یا صرافی دیگری که ارز دیجیتال شما در آن قرار دارد، وارد نمایید. ولی در صورتیکه ارهم خود را از قسمت Isolated Margin انتخاب کنید فقط همان درصدی که با آن پوزیشن باز کرده اید درگیر ضرر و یا سود خواهد شد. 1. پس از باز کردن صفحه ثبتنام، ایمیل خود را وارد کنید.

کسب درآمد از حرکت کردن (ورزش)-بهترین پلتفرم های M2E حرکت… به عنوان مثال با توجه به روند بازار و با استفاده از تحلیل های تکنیکال پیش بینی می کنیم قیمت بیت کوین که در حال حاضر 42 هزار دلار است ، به 43 هزار دلار و یا به 41 هزار دلار خواهد رسید. اما در صورت احراز هویت، میتوان روزانه به میزان یک میلیون دلار از صرافی برداشت نمود. دقت کنید استفاده از اهرم ریسک بسیار بالایی دارد و برای افراد تازه کار اصلا توصیه نمی شود. در معامله مارجین سرمایه گذار می تواند با چندین برابر سرمایه خود وارد معامله شود و به همان نسبت که از اهرم استفاده می کند ، در معامله سود و یا زیان کند. برای معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس ابتدا باید سرمایه خود را از حساب اسپات به حساب فیوچرزتان انتقال دهید.

کادر چهارم مختص به وارد کردن (آدرس برداشت) است.

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.