آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

اما محیط فیوچرز به معاملات مجازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری کنید. صرافی کوکوین یکی از مطمئن‌ترین صرافی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال در سطح جهان است. این صرافی با وجود دریافت هزینه‌های معاملاتی پایین، به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رمزارز تبدیل شده است.

در این نوع معامله، کاربران می توانند از صرافی و از طریق اهرم های مختلف اقدام به قرض گرفتن کنند و با کمک مبلغ قرض گرفته خود، روند مربوط به انجام معاملات را انجام دهند. این روش معامله ریسک بسیار بالایی دارد و بیشتر برای افرادی که تبحر خاصی در معامله کردن دارند، توصیه می شود. پیشنهاد میکنم از صرافی های ایرانی مثل نوبیتکس یا تبدیل استفاده کنید . در صورتی که میخواید ریال تبدیل به تتر کنید پیشنهاد می کنیم از صرافی نوبیتکس استفاده کنید چون قیمت این صرافی نسبت به بقیه صرافی ها پایین تر هستش.

آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم پس از اجباری شدن عملیات احراز هویت در صرافی‌های مشهوری مثل بایننس، کاربران کشورهای تحت تحریم‌های اقتصادی مثل ایران تصمیم گرفتند تا به صرافی‌های ارز دیجیتال دیگری بروند. صرافی کوکوین یکی از همین پلتفرم‌هایی بود که عملیات احراز هویت را هنوز اجباری نکرده است و می‌توان گفت برای ما بهترین صرافی ارز دیجیتال است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام در کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. در این مقاله به سراغ معرفی کامل این صرافی رفتیم و تمامی مباحث آموزشی آن را مورد بررسی قرار دادیم.

مراحل ثبت سفارش استاپ لیمیت در صرافی Kucoin

٢-٢ کادر Referral code درواقع کد معرفی است توسط اشخاص دیگر به شماست. اگر این کد را ندارید، می‌توانید این قسمت را خالی بگذارید چرا که وارد کردن کد معرف اختیاری است. متاسفانه در ویکی پدیا برای صرافی کوکوین صفحه‌ای حتی به زبان انگلیسی هم ایجاد نشده است. بعد از کلیک بر روی گزینه set، وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد. سپس با استفاده از برنامه Google Authenticator کد تائید دو عاملی را در کادر مشخص شده وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه Next کلیک کنید.

آموزش عضویت در سایت بایننس

در مقابل قسمت «Trading Password» بر روی گزینه «Set» کلیک کنید. در کادر 2-FA code کد موقتی که در برنامه ساخته شده را وارد کنید. در حساب خود در قسمت پروفایل به بخش «Account Security» وارد شوید. برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده، Swipe فقط یک پروتکل… به راحتی می توان در دسکتاپ و موبایل با این صرافی کار کرد. کوکوین از خدمات و پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته برخوردار است.

مدل کسب‌وکار این صرافی بر اساس کمیسیون است؛ یعنی فعالیت‌ها در این صرافی رایگان است؛ اما برای انجام هر معامله، درصد ناچیزی (اغلب ۰.۱٪) از مبلغ معامله به‌عنوان کمیسیون کوکوین برداشته می‌شود. امنیت صرافی KuCoin خوب می باشد و تاکنون هیچ گزارشی از هک شدن حساب های کاربری این صرافی گزارش نشده است. این صرافی از پروتکل های امنیتی ویژه ای استفاده می کند.

کارمزد معاملات در کوکوین