آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit همیار کریپتو

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit همیار کریپتو

برای راحتی استفاده کاربران از خدمات مختلف صرافی شما نیاز به ورود به سایت از طریق مرور گرتون رو ندارید و براحتی میتونید در دو نسخه IOS و اندروید در اپلیکیشن صرافی کوینکس استفاده کنید. یکی از نکات جالب درباره کوینکس اینه که با توجه به قوانین خاص این اکسچنجر، شما میتونید بدونن اینکه احراز هویت کنید و شما رو بشناسه تا سقف ۱۰هزار دلار واریز و برداشت داشته باشید. بازار فیوچرز یا به تعبیری بازار معاملات آتی جز بازارهایی است که شما از دو طرف بازار می تونید سود دریافت کنید.

ولی باید قیمت بالاتری را در نظر بگیریم که Stop loss هم لحاظ شود. به طور مثال Stop loss را روی عدد ۶۰ سنت تنظیم می کنیم. قرارداد را روی ۶۵ سنت می گذاریم و گزینه Confirm را کلیک می کنیم. در اینجا می توان پوزیشن خود را پیگیری کرد که معامله به عدد لیکوئید شدن که ۷۱ است نرسد و کل سرمایه ای که در این پوزیشن قرار داده ایم از بین نرود.

این مهم باعث بالاتر رفتن امنیت حساب کاربری شما می‌شود. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید در بخش بالای این تصویر و در کنار تیک سبز ثبت نام در کوینکس موفقیت‌آمیز اعلام شده و پیام خوش آمدگویی به این پلتفرم نیز برای شما ارسال شده است. در پایین و در قسمت ۰۱ امکان فعال کردن پسورد دو عاملی برای شما وجود دارد.

اتصال Google Authenticator به حساب صرافی کوینکس

در وسط صفحه در زیر اسم coinex.com یک کد 6 رقمی وجود دارد که هر 60 ثانیه یکبار تغییر میکند. (این همان رمز پویای خودمان است.) این کد را یادداشت کنید. صرافی کوینکس به عنوان یکی از قویترین صرافی های معاملات رمز ارزها و یا ارزهای دیجیتال در ایران و جهان است.

معاملات شورت در اسپات کوینکس

صرافی کوینکس ارزدیجیتال مخصوص خودش رو هم داره که در بخش های بعدی مقاله قراره در موردش توضیحاتی رو بدیم. صرافی کوینکس بخش های مختلفی مانند فیوچرز، اسپات، استیک و … برنامه صرافی coinex در نسخه های وب، اندروید و ios عرضه شده که نشان دهنده اینه همه افراد میتونن با دستگاه های خودشون دراین صرافی به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن بپردازن. برای روشن شدن بهتر این موضوع بهتر است یک مثال را بیان کنیم.

بعد از تأیید این مرحله و احراز هویت ایمیلی یک صفحه حاوی QRCOD ثبت نام در کوینکس با گوشی مشاهده خواهید نمود. QRCOD مربوطه را با استفاده از برنامه موبایل گوگل آتنتیکیتور اسکن کنید تا مراحل فعال‌سازی آن کامل شود. لازم به ذکر است ذخیره این qrcod برای استفاده در صورت پاک شدن برنامه و یا تغییر گوشی تلفن همراه در دسترسی‌های بعد، ضروری خواهد بود.

انواع سفارش‌ قابل انجام در coinex چیست؟

دقت کنید که اگر مثلا BTC انتخاب کرده‌اید، فقط باید همان ارز دیجیتال را وارد کنید وگرنه رمز ارزتان در مسیر از بین می‌رود. برای دسترسی به این سطح، کاربر باید سهام دار CET باشد. یعنی توکن اختصاصی کوینکس را خریداری کرده و در حساب خود استیک کند. پس از تمام شدن گام‌های این عملیات، متن «com» و نویسه‌های صندوق پستی ثبت شده در احراز هویت گوگل نشان داده می‌شوند تا کدهای پویای حساب‌های مختلف متصل را از هم متمایز کند.

خب بعد از انجام این کارها و افزودن امنیت حساب کاربری، نوبت به آموزش قسمت های مختلف صرافی کوینکس می رسد. صرافی بین‌المللی کوینکس برای مبادله رمزارزها و همچنین نگه‌داری آن‌ها در دسامبر سال ۲۰۱۷ در کشور هنگ‌کنگ فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی در بین ۳۰۷ صرافی برتر و در سایت معتبر کوین مارکت کپ رتبه ۴۵ را دارد و از ۲۳۳ ارز و ۴۳۷ جفت ارز پشتیبانی می‌کند که در بین تریدر ها این رقم بسیار بالایی است.