در طول سالها، Samsung Electronics به طور مداوم نوآوری در صنعت تلفن همراه را رهبری کرده است – و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود. پس از عرضه گوشیهای تاشو گل،ی Z Flip5 و Z Fold5، گوشیهای هوشمند سری گل،ی اس 23 و سری گل،ی واچ 6، سامسونگ درگیر انواع ابتکارات بازاریابی جه، با هدف نزدیکتر ، کاربران به یکدیگر شده است. اتاق خبر سامسونگ مجموعهای از این کمپینهای خلاقانه را انتخاب کرده است که واقعاً تخیل را مجذوب خود کرده و در بین مصرفکنندگان در سراسر جهان طنینانداز شده است.
پیچیدگی های طبیعت با استفاده از دوربین قدرتمند Galaxy ثبت شده است
(آرژانتین) نمایش طبیعت از طریق یک کهکشان مینی مستند
▲ مینی مستند “Epic Nature” با استفاده از Galaxy S23 Ultra فیلمبرداری شده است.
سامسونگ با نشنال جئوگرافیک همکاری کرد تا “Epic Nature” را منتشر کند، یک مستند کوتاه جذاب که با استفاده از Galaxy S23 Ultra گرفته شده است. این فیلم حیات وحش خیرهکننده و متنوع ،ن کوئنکا لوس اوجوس، ذخیرهگاه بیولوژیکی در سونورا، مکزیک را به تصویر کشید. این مستند با استفاده از دوربین 200 مگاپی،لی با کیفیت بالا و باورن،ی گل،ی اس 23 اولترا، کوچکترین جزئیات ذخیرهگاه حیات وحش را ثبت کرد و تصاویری نفسگیر را به نمایش گذاشت. علاوه بر این، حالت Nightography به فیلمسازان این امکان را میدهد تا از حیوانات شبزی که به ندرت دیده میشوند – مانند جگوارها، ،سهای سیاه و ،تها در محیطهای کمنور، فیلمبرداری کنند – به تماشاگران نگاهی نادر به زندگی موجوداتی که در شب فعال هستند، میدهد.
(اروپا) نظارت و حفاظت از حیات وحش با کهکشان
▲ ثبت حیات وحش با Galaxy S23 Ultra
در اروپا، سامسونگ با Africam و واحد ضد شکار غیرقانونی Black Mamba برای ایجاد برنامه “Wildlife Watch” در سال 2021 به نیروها پیوسته است. این ابتکار از فناوری پیشرفته Galaxy S21 Ultra و Galaxy S23 Ultra برای نظارت بر حیات وحش و نبرد استفاده می کند. شکار غیرقانونی در ذخیره گاه طبیعی Balule در آفریقای ج،ی. بینندگان می توانند از طریق پخش زنده 24 ساعته حیات وحش در ساوانا به محیط بانان در مورد خطر هشدار دهند و به تلاش های حفاظتی کمک کنند. گل،ی اس 21 اولترا و گل،ی اس 23 اولترا به لطف ویژگیهای ضبط پیشرفته و حالت شبنگاری، از حیوانات محافظت میکنند و آنها را از دست شکارچیان دور نگه میدارند.
اولویت دادن به سلامت و تندرستی با Galaxy
(هلند) یک شب خواب آرام با Galaxy Watch6
▲ تصاویری از رویداد Sleep Rave در هلند
سامسونگ بنلو، اولین رویداد Sleep Rave را در هتل آرنا در آمستردام، هلند برگزار کرد. در طول Sleep Rave، شرکتکنندگان Galaxy Watch6 را پوشیدند و به یک مجموعه دیجی هشت ساعته که مخصوص خواب طراحی شده بود گوش دادند – توسط آقای Belt & Wezol، دو نفره دیجی هلندی، و دکتر Els van der Helm، متخصص خواب و متخصص اعصاب. سامسونگ ال،ای خواب شرکت کنندگان – از جمله مراحل خواب و منظم بودن – را با استفاده از ویژگی مربیگری خواب در Galaxy Watch6 تجزیه و تحلیل کرد تا بینش جدیدی در مورد تأثیر موسیقی بر کیفیت خواب به دست آورد. بینش های به دست آمده توسط DJ Duo و دکتر Els van der Helm برای ایجاد آهنگ خواب نهایی استفاده شد که اکنون در S،ify در دسترس است. برای خلاصه کامل از کل رویداد، پس از فیلم را بررسی کنید.
(شیلی) هواداران ورزش برای یک روز تندرستی آماده می شوند
▲ اولین جشنواره سلامت Watch6 که در سانتیاگو، شیلی برگزار شد
در کلوپ کشور شاهزاده و،، سامسونگ علاقه مندان به ورزش و تن، اندام را برای جشنواره سلامت Watch6 در سانتیاگو، شیلی گرد هم آورد. شرکت کنندگان در انواع جلسات تمرینی تحت رهبری مربی با فعالیت هایی مانند یوگا، اسپینینگ و کراس فیت شرکت ،د. دادههای ورزش از هر جلسه در Galaxy Watch6 شرکتکنندگان ثبت شد – به آنها بینش عمیقی در مورد سلامت جسم، آنها از جمله ضربان قلب، ،یب بدن، سطح ا،یژن خون، طول تمرین و موارد دیگر داد.
نمایش قابلیت های Galaxy Nightography
(آلمان) تسخیر زیبایی شب با شب نگاری
▲ ع، ،اجت رئیسی در مسابقه ع، که توسط سامسونگ و مجله FOTOTEST برگزار شد، رتبه اول را ،ب کرد.
▲ (از چپ) ع، های پراتول جوناگادلا ناراسیمها مورتی و سیلویا چاهد به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
برای اینکه به خلاقان آلم، راهی جدید برای ثبت شهرشان بدهد، سامسونگ در اوایل سال جاری با همکاری مجله عکاسی آلم، FOTOTEST یک مسابقه ع، با گوشی هوشمند برگزار کرد. پس از دریافت ارسالی از نزدیک به 800 نفر، پنج فینالیست برای شرکت در دور نهایی انتخاب شدند – مسابقه نهایی شبنگاری با استفاده از Galaxy S23 Ultra. ع،های فینالیستها هر کدام صحنههای متمایزی را در شب با جزئیات و وضوح فوقالعاده ثبت می،د که عملکرد چشمگیر حالت شب Galaxy S23 Ultra را برجسته میکرد.
همکاری های خلاقانه برای لوازم جانبی هنری جدید
(برزیل) همکاری با طراح گرافیک هنر دیجیتال گل،ی را رونمایی کرد
▲ هنر دیجیتال Galaxy Z Flip5 توسط طراح گرافیک Jean Rosa
سامسونگ با طراح گرافیک ژان روزا – هنرمندی که از طریق عکاسی و تصویرسازی نقاط دیدنی سائوپائولو، برزیل را دوباره تجسم میکند – برای ایجاد یک اثر مش، از هنر دیجیتال شریک شد. این همکاری ویژگی منحصر به فرد تاشو Galaxy Z Flip5 را برجسته کرد و عملکرد کاربرپسند S Pen Galaxy Tab S9 را به نمایش گذاشت تا نشان دهد که چگونه قابلیت های پیشرفته هر دو دستگاه ابزاری عالی برای خلاقان هستند. مجموعه کامل هنر دیجیتال ژان روزا را می تو،د در اکانت رسمی اینستاگرام سامسونگ برزیل مشاهده کنید.
(خاورمیانه) مجموعه کهکشان نسخه محدود
▲ TM Roh، رئیس و رئیس تجارت MX سامسونگ الکترونی،، در رویداد معرفی بسته هدیه Galaxy Z Flip5
▲ Galaxy Watch6 Cl،ic Astro Edition شبیه اسطرلاب است که توسط کاشفان و ستاره شناسان باست، استفاده می شد.
سامسونگ دو محصول انحصاری گل،ی را که برای بازار خاورمیانه طراحی شده بود رونمایی کرد: Galaxy Watch6 Cl،ic Astro Edition، که میراث منطقه را با نوآوریهای تکنولوژیک مدرن جشن میگیرد، و بسته هدیه Galaxy Z Flip5 که با همکاری هنرمند لبن، نوری فلیحان ساخته شده است. Galaxy Watch6 Cl،ic Astro Edition ادای احترام به اسطرلاب است، ابزاری که توسط کاشفان و ستاره شناسان باست، استفاده می شد، در حالی که بسته هدیه Galaxy Z Flip5 تفسیری مدرن از فرهنگ امارات متحده ،ی است و شامل یک قاب تلفن به نام “abaya” (لباس سنتی است. ، کیسه های اکو و موارد دیگر.
(کلمبیا) Galaxy Z Flip5 در باند
▲ طراح دیگو گوارنیزو با Galaxy Z Flip5 در نمایشگاه مد پایدار در کلمبیا سلفی می گیرد.
▲ مجموعه طراح دیگو گوارنیزو را با Galaxy Z Flip5 مدل کنید
در حمایت از جنبشهای آگاهانه محیطزیست در صنعت مد، Galaxy Z Flip5 توسط مدلهایی در هفته مد کلمبیا روی باند فرودگاه پوشیده شد. این رویداد تعهد Galaxy Z Flip5 به پایداری را در هماهنگی کامل با فلسفه مد پایدار طراح محلی دیگو گوارنیزو به نمایش گذاشت. برای تاکید بر این پیام، مدلهایی که طرحهای گوارنیزو را پوشیده بودند، قبل از تعامل مستقیم با بازدیدکنندگان در غرفه Galaxy Z Flip5، در یک فلشموب خوشبینانه با Galaxy Z Flip5 اجرا ،د. همکاری سامسونگ با گوارنیزو در هفته مد کلمبیا بر اهمیت پایداری محیط زیست تاکید کرد و بر استفاده سامسونگ از مواد بازیافتی مانند تورهای ماهیگیری دور ریخته شده و بطری های پ،تیکی در اجزای دستگاه خود تاکید کرد.
(اندونزی) کمپین “Samsung x You” فردیت را جشن می گیرد
▲ پوسترهای کمپین “Samsung x You”.
سامسونگ کمپین “Samsung x You” را در سراسر آسیای ج، شرقی و اقیانوسیه (SEAO) راه اندازی کرد و فرصتی بی نظیر برای تجربه امکانات سفارشی سازی بی حد و حصر دستگاه ارائه کرد. با نمایش مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی موجود برای Galaxy Z Flip5، این ابتکار کاربران را تشویق کرد تا شخصیت خود را از طریق دستگاه های خود بیان کنند. علاوه بر این، سامسونگ با هنرمندان و برندهای معروف محلی همکاری کرد تا لوازم جانبی منحصر به فرد منطقه را که طرحها و ،اصر فرهنگی را در خود جای داده است ارائه دهد – رنگها، تمها و طرحهای منحصربهفردی را برای کاربران فراهم میکند. کمپین “Samsung x You” که با در نظر گرفتن نسل های جوان ایجاد شده است، به تدریج به تمام بازارهای SEAO از جمله استرالیا، اندونزی، ما،ی، نیوزلند، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام گسترش خواهد یافت.
]
منبع: https://news.samsung.com/global/around-the-world-with-galaxy-samsungs-innovative-marketing-campaigns-in-south-america-europe-the-middle-east-and-southeast-asia?utm_source=rss&utm_medium=direct