گزارش گزارش IDC، هواوی با سهم بازار 37.4 درصد در سال 2023، صدرنشین فروش دستگاههای تاشو در چین بوده است. اپو در جایگاه دوم، آنر رتبه سوم و سامسونگ با سهم بازار 11 درصد مقام چهارم را در فروش گوشیهای تاشو به نام خود ثبت کرده است.
رتبه بندی IDC نشان می دهد که شیائومی با سهم بازار 4.6 درصد از جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است و در جایگاه هفتم تنها 1.4 درصد سهم دارد.
هواوی با معرفی میت X5 برای فروش خوبی را برای خود رقم بزند و حتی از زمان معرفی این دستگاه، میزان مصرف بیشتری از عرضه آن گزارش شده است. بااینوجود، سامسونگ که در بین تولیدکنندگان موبایل تاشو، نامدار، در بازار چین از هواوی و برخی از برندهای دیگر پیشی گرفته میشود و با سهام بازار 11 درصد در جایگاه چهارم قرار گرفته است.
سهم بازار گوشیهای تاشو سال 2023 در بازار چین منتشر شد: هواوی صدرنشین، سامسونگ در جایگاه چهارم
همان طور که گفته شد، گزارش IDC، هواوی با سهم بازار 37.4 درصد در جایگاه نخست قرار دارد. اوپو با سهم بازار 18.3 درصد در جایگاه دوم، آنر با سهم بازار 17.7 درصد در جایگاه سوم، سامسونگ با سهام بازار 11 درصد در رتبه چهارم و اویو با سهم بازار 9.7 درصد در رتبه پنجم این بازار از شیائومی با سهم بازار 4.6 درصد قرار دارد. گرفته شده است. نمودارهای منتشر شده از طریق IDC وضعیت فروش بازار موبایل تاشو را بهخوبی نشان میدهد. همان طور که نشان می دهد، لنوو با سهم بازار 1.4 درصد در جایگاه هفتم رتبه بندی قرار دارد.
گزارش گزارش IDC، بازار گوشیهای تاشو در چین در سال 2023 رشد 114.5 درصدی را ثبت کرده و میزان فروش دستگاههای تاشو به 7007 میلیون دستگاه رسیده است. در سه ماه چهارم 2023 بهتنهایی 2771 میلیون دستگاه به فروش رسیده و محصولات جدید هواوی و اوپو و آنر به رشد فروش کمک کردهاند.
بازار دستگاههای تاشو در چین طی چهار سال گذشته از زمان عرضه اولین دستگاه تاشو به بازار در سال 2019، بیش از 100 درصد رشد داشته است. از آنجایی که این محصولات هر روز بیشتر مییابد و به روز میشوند، به نظر میرسد که طی سالهای بعدی بیشتر رشد کند.
گفتنی است سهم بازار دستگاههای تاشو با قیمت بالای 1000 دلار، از 81 درصد به 66.5 درصد کاهش یافته است. این بهدلیل افزایش قیمت تاشوهای مقرونبهصرفه در محدوده قیمت 400 تا 600 دلار است.
]
منبع: https://digiato.com/mobile/،a-foldable-mobile-p،ne-market-2023-idc