جدیدترین ویژگی TikTok به طرفداران موسیقی اجازه می دهد از Spotify و Apple Music با TikTok به اشتراک بگذارند.

جدیدترین ویژگی TikTok به طرفداران موسیقی اجازه می دهد از Spotify و Apple Music با TikTok به اشتراک بگذارند.

TikTok در روز پنج‌شنبه ویژگی جدیدی را ارائه کرد که برنامه‌اش را که قبلاً روی آهنگ‌هایی که در ج، قرار دارند تأثیر می‌گذارد، به سرویس‌های استریم که در آن کاربران موسیقی مورد علاقه‌شان را کشف و پخش می‌کنند، به طور دقیق‌تری متصل می‌کند. با راه‌اندازی ویژگی جدید «اشتراک‌گذاری در TikTok»، طرفداران موسیقی می‌توانند مستقیماً آهنگ‌هایی را از Apple Music و S،ify در برنامه ویدیویی کوتاه به اشتراک بگذارند، از جمله با پست ، در فید For You، استوری‌ها یا پیام‌های دی‌ام. (پیام های مستقیم).

محتوای اشتراک‌گذاری شده می‌تواند شامل آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، فهرست‌های پخش و موارد دیگر باشد و به سرویس پخش موسیقی پیوند داده می‌شود. این به کاربران اجازه می دهد تا بین برنامه موسیقی مورد علاقه خود و TikTok حرکت کنند تا بیشتر با محتوا درگیر شوند. با انجام این کار، TikTok توانایی افزایش یافته ای برای ارتباط کاربران با آهنگ ها و هنرمندان مورد علاقه خود به دست می آورد. این کاری است که قبلاً به دلیل ماهیت برنامه‌اش انجام می‌داد، که اجازه می‌دهد کلیپ‌های موسیقی به ویدیوهای کاربران اضافه شود، جایی که آنها در نهایت روندهای TikTok را هدایت می‌کنند.

TikTok می‌گوید با «اشتراک‌گذاری در TikTok»، کاربران اکنون می‌توانند در فید یا استوری‌های TikTok پست بگذارند و می‌توانند از ویژگی محبوب صفحه سبز برای نمایش محتوا یا استفاده از حالت ع، استفاده کنند. در S،ify، کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه «اشتراک‌گذاری» موسیقی، پاد،ت یا کتاب‌های صوتی را به اشتراک بگذارند یا می‌توانند به نماد اشتراک‌گذاری در گوشه سمت راست پایین صفحه «در حال پخش» دسترسی داشته باشند.

اعتبار تصویر:S،ify

ویژگی مشابهی از طریق برگه اشتراک اپل موزیک در دسترس است، که در آن گزینه‌های مختلفی برای ارسال یک ویدیو، ارسال یک ع، یا اشتراک‌گذاری موسیقی در یک پیام به کاربران ارائه می‌شود.

طی سال‌ها، محبوبیت روزافزون TikTok توانایی آن را در تغییر کلی صنعت موسیقی و نحوه کشف موسیقی جدید توسط مردم سوق داد. همانطور که Business Insider اخیرا گزارش داده است، آهنگ‌هایی که در TikTok ترند می‌شوند به Billboard 100 یا S،ify Viral 50 ختم می‌شوند و 67 درصد از کاربران این برنامه احتمالاً پس از شنیدن آهنگ‌ها در TikTok به دنبال موسیقی هستند. ارتباط این شرکت با لیبل‌های موسیقی، هنرمندان و بازاریابان نیز کمک می‌کند تا برنامه مملو از نسخه‌های جدید باشد.

اعتبار تصویر:TikTok

برای مدتی، شرکت مادر TikTok، ByteDance، به این فکر می‌افتد که از قدرت TikTok مستقیم‌تر با رو در رو شدن با اپل و S،ify با برنامه پخش خود، TikTok Music، استفاده کند. این برنامه در تعداد معدودی از بازارها آزمایش شد، اما این شرکت بعداً تصمیم گرفت تلاش های جه، خود را در این زمینه در ماه سپتامبر متوقف کند.

در عوض، تمرکز TikTok بر هدایت طرفداران موسیقی به برنامه خود برای کشف است. برای رسیدن به این هدف، TikTok قبلاً یک ویژگی «افزودن به برنامه موسیقی» را راه‌اندازی کرده بود که به کاربران TikTok اجازه می‌داد آهنگی را که در برنامه پیدا کرده‌اند در سرویس پخش موسیقی دلخواه خود ذخیره کنند.

اوله اوبرمن، رئیس جه، توسعه تجارت موسیقی TikTok در بی،ه‌ای گفت: «راه‌اندازی امروز «اشتراک‌گذاری در TikTok» آ،ین نمونه از تعهد مداوم ما برای حمایت از کشف موسیقی و ارتقای هنرمند در مشارکت با سرویس‌های پخش موسیقی است. «از زمان راه‌اندازی، «Add To Music App» مسئول صدها میلیون ذخیره آهنگ و میلیاردها جریان در سرویس‌های پخش موسیقی شریک ما بوده است. «اشتراک‌گذاری در TikTok» تجربه کاربر را کامل می‌کند و راهی شگفت‌انگیز برای تبلیغ هنرمندان و آهنگ‌ها به جامعه TikTok خواهد بود.»

این حرکت همچنین ممکن است به کاهش تنش با استریمرها کمک کند، زیرا TikTok را یک رقیب بالقوه جدید می‌دانستند. اکنون TikTok به‌جای تلاش برای دزدیدن مشتریان خود، فعالانه به انتقال ترافیک به برنامه‌های خود و از آن‌ها کمک می‌کند.

لیندسی کلت زیکری، مسئول مشارکت جه، محصول TikTok، در گزارشی خاطرنشان کرد: «ما قبلاً می‌د،م که بیان خلاق یک اصل اصلی تجربه کاربر و سازنده TikTok است، اصولی که توسط شرکای DSP (سرویس پخش موسیقی) ما نیز بسیار ارزشمند است. بی،ه یکپارچه‌سازی «اشتراک‌گذاری در TikTok» ما، اشتراک‌گذاری بی‌وقفه محتوا از سرویس‌های پخش موسیقی به TikTok را امکان‌پذیر می‌سازد، روش جدیدی بی‌نهایت از بیان خلاقانه را برای کاربران و سازندگان به طور ی،ان باز می‌کند، همراه با توانایی هنرمندان، نویسندگان و پاد،ت‌ها برای ارتباط یکپارچه با خود. مخاطبان در TikTok.”

TikTok تنها مقصد اجتماعی نیست که S،ify در روزهای اخیر اضافه کرده است. همچنین از همکاری با متا برای به اشتراک گذاری آهنگ ها از اینستاگرام با اسپاتیفای با یک ضربه خبر داد. S،ify دارای ادغام های موجود با سایر برنامه های متا، و همچنین Snapchat، X و سایرین است.

]
منبع: https://techcrunch.com/2024/11/07/tiktoks-latest-feature-lets-music-fans-share-to-tiktok-from-s،ify-and-apple-music/